• 27 listopada 2020

Z historycznego punktu widzenia, marihuana ma skalną historię z postrzeganiem społecznym. Federalny zakaz używania marihuany rozpoczął się w 1937 r. po federalnym zatwierdzeniu "Ustawy o podatku od marihuany z 1937 r.". Podczas gdy ustawa podatkowa została zniesiona w 1969 r., wysoko ceni się tworzenie w rządzie i opinii publicznej powszechnego przekonania, że konopie indyjskie były szkodliwe dla społeczeństwa. Jednakże nowe tendencje w przemyśle marihuanowym zaczynają zmieniać sposób postrzegania tej rośliny przez Amerykę.

Jeszcze do niedawna większość społeczeństwa postrzegała konopie indyjskie w negatywnym świetle. Politycy nigdy tak naprawdę nie chcieli wspierać legalizacji, firmy farmaceutyczne nie szukały rozwiązań dla marihuany w ramach swojej oferty produktowej, a ludzie, którzy wykorzystywali marihuanę do celów rekreacyjnych, bali się publicznie ujawnić swój zwyczaj. Ale ostatnio, według Ogólnych Badań Społecznych, 57% Amerykanów "uwa ało, e korzystanie z marihuany powinno być legalne". Osiem stanów USA i Dystrykt Kolumbia zalegalizowały już legalizację marihuany zarówno dla celów rekreacyjnych, jak i medycznych, a sprzedaż produktów z marihuany przekroczyła w 2016 r. 6 mld dolarów.

PRZEMYSŁ MARIHUANY PRZEŻYWA BOOM

Jest oczywiste, że konopie indyjskie stają się częścią kultury medycznej i głównego nurtu w Ameryce. Ameryka korporacyjna zaczyna teraz traktować ten trend poważnie. Szukają możliwości biznesowych, które zaspokoją zarówno tych, którzy popierają legalizację marihuany, jak i tych, którzy są jej przeciwni.

NETFLIX WPROWADZA "DISJOINTED" I ODMIANY KONOPI INDYJSKICH

Netflix urósł do rangi jednej z najbardziej wykorzystywanych i ulubionych firm medialnych na świecie. Firma warta obecnie ponad 70 miliardów dolarów jest znana ze swoich oryginalnych programów, takich jak "House of Cards", "Orange Is The New Black" i "Narcos". Ostatnio Netflix zdecydował się wejść w spektrum marihuany. Wprowadzając swój nowy program "Disjointed", w którym Kathy Bates występuje w roli aktywistki i właścicielki poradni, Netflix sygnalizuje swoim widzom i innym firmom, że marihuana nie jest problemem zdrowia publicznego.

Aby promować nowy sitcom, Netflix nawiązał współpracę z kalifornijskim dystrybutorem marihuany w celu wyprodukowania nowych odmian marihuany, które odpowiadają niektórym z jego popularnych programów. W jednym z komunikatów prasowych Netflix stwierdził, że "każda odmiana była uprawiana z myślą o konkretnych pokazach, mających na celu uzupełnienie każdego tytułu w oparciu o ich ton. Na przykład, pokazy Silliera mogą być bardziej indica dominujące, aby pomóc silniejszym scenom w rezonansie".

LAGUNITAS WARZY PIWO NASYCONE MARIHUANŠ TERPENY.

Kalifornijska firma piwowarska Lagunitas chce zmaksymalizować swoje zyski poprzez piwo z konopi indyjskich. Lagunitas nawiązała współpracę z CannaCraft Inc. w celu wyprodukowania rzemieślniczego piwa nasyconego aromatycznymi terpenami ekstrahowanymi z konopi. Chociaż piwo nie zawiera THC - co oznacza, że nie wyprodukuje żadnego haju - to nadal jest jednym z pierwszych związków partnerskich pomiędzy przemysłem alkoholowym a konopiami indyjskimi.

Piwo, które zostanie nazwane "SuperCritical" Ale, będzie produkowane z terpenami pochodzącymi z konopi uprawianych w północnej Kalifornii. CannaCraft's AbsoluteXtracts wprowadzi również wkłady z terpenami smakowymi z chmielu używanego do produkcji IPA Lagunitas. Oba produkty będą na razie dostępne tylko w stanie Kalifornia.

NA CO NALEŻY CZEKAĆ

Przez ostatnie 80 lat konopie indyjskie były politycznie i społecznie demonizowane w Stanach Zjednoczonych. Miliony ludzi poszły do więzienia za posiadanie małych ilości marihuany. Firmy zostały zmuszone do chronienia się przed kontrowersjami związanymi z prowadzeniem interesów z przemysłem marihuany. Dzięki zmianie w odbiorze publicznym, popularne firmy, takie jak Lagunitas i Netflix, zaczynają rozszerzać swój zasięg na przemysł marihuany.

Top